2009年5月15日 星期五

Medoli, it doesn't hurt for people our age (50 something) to put in a good word. We have never had too much flattery in our life, have we?

Blogger Medoli 提到...

喔喔 酋長對不起啦 我的意思是說朱成志長的粉帥 口才又好
對呀 前年他喊出三萬點 我差點噴飯 對厚 我多久沒看那些垃圾節目了?!
不~不~ 我的偶像是酋長您 英文超棒 人又熱心...ㄝ~ 怎麼我也狗腿起來了%*&#^-^
By the way, Chief, what does that mean "way to go"? Well-done? Good job?

2009年5月15日 下午 9:44
刪除

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁